tirsdag 5. april 2011

Koselig hjemmetid

Hermann og jeg koser oss hjemme om dagen. <3


 Jeg er utrolig hjemmekjær og elsker virkelig å være hjemme.


Vi var i Oslo nærmest hele forrige uke,
slik at da er det ekstra godt å bare være hjemme.


Bakgrunnen for Oslo-turen var at jeg var så heldig
å få delta på 90-årsjubileumet til jobben min.
Jubileumet fant sted på Den Norske Opera & Ballett.

(Bildet er lånt.)
Her var det først formiddagskomikk med Fredrik Steen,
temaet læringskultur ble videre tatt opp,
Christine Koht underholdt oss som bare hun kan gjøre,
og Ingebrigt Steen Jensen holdt et flott foredrag for oss.
I operaen fikk vi servert både frokost og lunsj,
før vi kledde oss om til en bedre middag
og 3 timers operaforestilling, Rigoletto.

Bildet er lånt.
Til slutt var det mingling og dans.

En storslått 90- årsfeiring hvor Nasjonaloperaen viste seg fra sin beste side,
pyntet til fest med rød løper og røde roser.
Det var en fantastisk flott og minnerik dag som jeg ikke ville vært foruten.

Dagen etter var det fagsamling og mange interessante foredrag.

I tillegg fikk jeg tid til å besøke en god venninne, mannen hennes
og gudbarnet mitt Jonathan <3, mens jeg var i hovedstaden.
Veeeldig koselig å treffe dem igjen.

Utrolig deilig å komme hjem og kose seg hjemme var det også.

Borte bra, hjemme best. <3
Say no more...







Nå skal vi snart hente storebror i barnehagen
og dra på årets siste skirenn.

Ha en fortreffelig flott tirsdag dere som er innom.


Klem Kristin


2 kommentarer:

  1. Trine Håvardsen11. april 2011 kl. 12:31

    Det jo bare helt fantastisk å være hjemme og finne roen. I tillegg til å få kunne kose sæ me gullan:) ingen ting e bedre enn det:)
    Nydelige bilder av gudmor sin gutt:) skikkelig storgutt e han<3

    Gooo klæm

    SvarSlett
  2. Ja, d e så utrulig godt å være hjemme å kose sæ med de små. De e jo livets lykke. <3
    Klem kleeeem

    SvarSlett