mandag 24. januar 2011

Slalomgutt

Mamma sin storgutt har vært i slalombakken for første gang i helga. *Stolt*

En fornøyd liten slalomgutt.
Didrick fikk seg nytt slalomutstyr i julegave fra bestefar og besta som han ble kjempeglad for.
Det var en veeldig stolt og fornøyd gutt som var på sin første tur i slalombakken.


Han syns det var så artig at vi måtte dra både lørdag og søndag.
Det var flotte forhold i bakken og Didrick var superflink.
Jeg har også bestilt meg nytt utstyr nå, men har ikke fått det enda.
Gleeeder meg, for det så utrulig dejlig ut i bakken i helga.
Jeg har ikke hatt slalomski på masse år, så det kan bli spennende..!
Fra jeg var ca. 13 år kjørte jeg bare snowboard når jeg var i bakken.
Når jeg nå skal dra i bakken sammen med Didrick
 har jeg lyst å kjøre på ski sammen med han istedenfor å stå på snowboard.

Tror jeg gleeder meg like mye som Didrick til neste tur i bakken.

Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Tøffing han Didrick. Det synes Lotte og bestemor

    SvarSlett
  2. Ja, det syns ei stolt mamma også. :)
    Han e i bakken i dag også, helfrelst!

    SvarSlett