torsdag 4. november 2010

Gamle møbler med sjel

I huset vårt har vi en god blanding av gammelt og nytt.
Er spesielt glad i gamle møbler med sjel..
To flotte, gamle skap fra Kenneths oldeforeldre, har jeg pusset opp og malt hvite.






 
Vi kjøpte en gammel sofa og to stoler
fra en av våre koselige naboer for et par år siden.
De er ca. 100 år gamle. ♥
Disse har jeg pusset opp, malt hvite og trukket om.
Christina (http://www.minlillelykke.com/) og hennes flinke mor
har brodert Madame og Monsieur på stolryggene.
Synes det satt en ekstra prikk over i'en! :)


Gammel stol som er malt og trukket om.. ♥

Ellers har vi en god del sjenker og skap,
som jeg har kjøpt på bruktbutikken opp igjennom årene.
Disse er selvfølgelig også hvitmalte. ♥







Eeelsker spisestua vår.

Den er egentlig ikke gammel,
men likevel passe nostalgisk.. ♥


Heeerlig spisestuestol.
 En gammel uttrekksseng som min tippoldefar har laget er mitt neste prosjekt.
Den mangler noen deler, så skal få en "flikis" til å hjelpe meg.
Skal bli Hermanns seng når han skal ha "stor"-seng.

Jeg er som sagt veldig glad i gamle ting med sjel,
men kombinerer gjerne med nye, moderne ting som jeg liker..

Ha en finfin torsdagskveld.. :)

Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar