mandag 18. oktober 2010

Så var jeg også blitt blogger....

Ja, så var det blitt blogger av meg også...
Etter et par år som bloggleser har jeg egentlig lenge hatt lyst til å lage min egen blogg.
Jeg har imidlertid ikke følt at tiden har strukket helt til..
Nå er jeg hjemme i fødselspermisjon et år og føler at jeg har litt bedre tid
enn i en ellers travel arbeidshverdag.
Så jeg fant ut at skulle det bli blogg på meg, så måtte det skje nå.

Min venninne, Christina, fikk meg med på Blogg-treff på Celines Hus i forrige uke.
Da sa jeg til bloggjentene der at jeg muligens skulle lage meg blogg til neste treff..
Christine på Celines Hus  (http://www.hvitstil.com/) hadde disket opp
med pizza, vin og brus til oss på bloggtreffet, utrulig koselig av henne. 
Også var det 20% på hele butikken!!
Så det ble litt med hjem, som det så fint heter på bloggspråket... ;)


I tillegg fikk alle bloggjentene med seg julegave hjem fra koselige Christine på Celines Hus! :)

Og i dag har Christina (http://www.minlillelykke.com/)
vært og hjulpet meg å komme i gang med bloggen min.
Tuuusen takk Christina! :)

Å bestemme seg for blogg-navn var ikke bare bare...!
Endte opp med K&K Home.
K&K for Kristin & Kenneth, som mannen min heter.
Blir nok blogging om hjemmet vårt, guttene våre og hverdagslivet generelt.

Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar