onsdag 27. oktober 2010

Julestæsj

I går var jeg i byen en snartur og gikk tilfeldigvis innom Kremmerhuset.
Det var jeg glad for, for der hadde de nettopp fått inn maaasse flotte julevarer!!

Jeg ble helt forelsket i julekalenderen, syns den var så flott.
En matchende pute og løper ble også med hjem.
Har vært på jakt etter hvite bokstaver med God jul og her hadde de et sett.
Fornøyd!! :)



Disse hjertene er jo også så koselige! ♥
De fantes i to forskjellige størrelser.

For øvrig så driver jeg og syr om en bluse...!
Var i Harstad her for et par uker siden og da fant jeg en bluse
fra Marlene Birger som var bare helt nyyydelig..
Jeg prøvde den og den var utrolig fin på også.
Den kostet imidlertid litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke på den...
Inspirert av denne fra M. Birger syr jeg derfor nå om en bluse jeg kjøpte når jeg var høygravid.
(som nå heldigvis er litt i største laget..)

Resultatet følger .... dersom jeg blir fornøyd vel og merke.. ;)

Klem Kristin

1 kommentar: