lørdag 23. oktober 2010

Bytur

Her om dagen var Hermann og jeg på bytur
og trillet sammen med Hermanns gudmor og mitt gudbarn Johannes. ♥
Vi var innom noen fine butikker og dette ble med hjem:


Tenkte denne fine kransen skulle få henge på ytterdøra vår.
Så skal den bli pyntet til jul. :)
Lurer på om jeg burde ha kjøpt en til, siden vi har dobbeldør...?


Dette hjertet tror jeg skal få henge på døra til lekestua vår.
Syns det var sååå fint! :)

Koselig velkommen- skilt som skal få henge ved ytterdøra vår.


Denne sko-posen likte jeg også godt, syns den var så søt. ♥

Klem Kristin

4 kommentarer:

  1. Hei og velkommen i bloggernes verden!
    Søt blogg, veldig deg;-) Vi sees, stor klem!

    SvarSlett
  2. enig me spm ditt, trur 2 e bra me dbl dør:)

    SvarSlett
  3. Ja, mulig æ må dra å kjøpe en til. ;)

    SvarSlett